שכחת ילדים ברכב – המגפה שאפשר למנוע

באישור משרד התחבורה

השנה וחצי האחרונות בחיינו סבבו סביב מגפת הקורונה, כבר נדמה היה שהעולם לא חווה מגפות לפני כן. אז לצערנו, העולם שלנו מלא במגפות רפואיות. אבל יש גם מגפות אחרות שאותן אפשר ורצוי למנוע. אחת מאותן מגפות היא שכחת ילדים ברכב, תופעה שהפכה למגפה עולמית. ההגדרה למגפה היא התפשטות מהירה של מחלה בקרב האוכלוסייה, מגפות לא בוחלות באמצעים ולא מבדילות בין לאומים ואנשים. אז אומנם שכחת ילדים ברכב היא לא מחלה במובן הרפואי, אבל בהחלט מדובר על תופעה שחוצה גבולות ולצערנו גם הולכת וגוברת ברחבי העולם.

מה עומד מאחורי שכחת ילדים ברכב

לאחרונה עוסקים בתקשורת בהרחבה בנושא של שכחת ילדים ברכב, לשמחתנו לא בשל מקרה טרגי אלא בשל התקנה החדשה שמחייבת התקנה של מערכות למניעת שכחת ילדים ברכב בכל אוטו שמסיע ילדים עד גיל 4. במהלך הדיונים לא פעם מצאנו את עצמנו שואלים, כמו שאנחנו בטוחים שרבים מכם מרגישים, "איך אפשר לשכוח תינוק ברכב". בעבור כל אחד ואחת מאיתנו שלא חווה אירוע שכזה, ואנחנו מאחלים שאיש גם לא יחווה, השאלה הזו היא שמובילה אותנו ובאמת נדמה לנו שאין מצב שנשכח אי פעם ילד ברכב. אבל לצערנו המציאות והעובדות אומרות דברים אחרים.

המוח שלנו תמיד מנסה לעבור ולעבוד במצב של אוטומט. כאשר אנחנו עייפים למשל אנחנו נוטים להיות מפוזרים יותר ואפשר ממש להבחין בפעולות אוטומטיות שאנחנו מבצעים. ברגעים שכאלו הסיכוי לשכוח ילד ברכב עולה בצורה משמעותית. חוקרים רבים בעולם ממליצים שכאמצעי מניעה לשכחת ילדים ברכב, קודם כול ההורים צריכים להפנים ולקבל את העובדה שזה עלול לקרות להם ושהם לא חסינים. אבל לא רק ברגעי עייפות אנחנו נוטים לעבור למצב האוטומטי, זה יכול לקרות גם בשעות היום כשאנחנו ערים ודעתנו מוסחת משום מה. אם אתם חושבים שמדובר על תופעה שלא מתרחשת בארץ אז חשוב לציין כי בין השנים 2008 ו – 2016 274 ילדים הושארו לבדם ברכב בישראל, מתוכם 18 מקרים הסתיימו במוות.

ישנן דרכים רבות למניעת שכחת ילדים ברכב, הכנו מאמר שעוסק בנושא הזה ויכול לספק כמה תובנות חשובות בנושא לכל הורה.

איך זה עובד?

עלות שפויה!

מחיר שפוי וללא שום עלות נוספת או נסתרת

קלות השימוש

קל מאוד להתקנה ושימוש וניתן להעברה מיידית מרכב לרכב

הצלחה מוכחת!

מעל 500,000 איטלקים לא טועים! נבחר על ידי חברות הילדים מהמובילות בעולם

יש לכם שאלות? צרו איתנו קשר!

 

האם מכשיר נגד שכחת ילדים ברכב באמת עובד?  

כממחקרים רבים שנערכו בתחום של שכחת הילדים ברכב עולה התמונה כי אין מחנה משותף בין האנשים ששכחו את ילדם ברכב, מדובר על אנשים מכל הקשת אשר הדבר היחידי המשותף לכולם היה שהם שכחו את הילד בטעות ברכב. במדינת ישראל, כמו במדינות רבות בעולם, החליטו לנסות ולהילחם בתופעה הנוראית הזו ומסקנות הוועדה שמונתה לשם כך מצאה כי אמצעים אלקטרונים עשויים להיות הפתרון למגפה הזו.

המכשיר נגד שכחת ילדים ברכב עובד בצורה כזו שהוא מתחבר באופן פיזי למושב הילד, כך שכל עוד הילד יושב בכיסא הוא מפעיל משקל על המערכת שיודעת לזהות שהילד נמצא ברכב. המערכת שבתחתית כיסא הילד מחוברת על ידי בלוטות' לאפליקציה ייעודית המותקנת במכשירו של הנהג וכאשר המרחק בין שני הרכיבים עולה ועדיין יש משקל על הכרית, המערכת שולחת התראה כדי להתריע שילד הושאר ברכב.

הכרית החכמה BABI מספקת את כל הפתרונות האלו, אך בנוסף היא מציעה עוד כמה שיפורים ושכלולים ייחודיים. התוסף הראשון הוא מחזיק מפתחות חכם המתממשק לכרית החכמה ובכך מייתר את הצורך להשתמש באפליקציה הייעודית למי שלא מעוניין בכך. אך מה שבאמת מדהים בכרית החכמה BABI היא האפשרות להגדיר עוד כמה אנשי קשר שיקבלו התראות אצלם במכשירים ובכך יהוו עוד רשת בטחון.

לפרטים נוספים על המכשיר למניעת שכחת ילדים ברכב שלנו, צרו איתנו קשר. הצוות המקצועי שלנו תמיד עומד לשירותכם וישמח לענות על כל שאלה או תהייה שיש לכם בנושא.