מניעת תופעת שכחת ילדים באוטו – טיפים חשובים

באישור משרד התחבורה

לצערנו תופעת שכחת ילדים באוטו היא דבר ששומעים עליו לא מעט בחדשות. למזלנו מרבית המקרים מסתיימים ללא נפגעים, אך אנחנו תמיד שואפים לצמצם עוד את התופעה הזו. מדינת ישראל הכריזה לאחרונה כי כל הורה לילד עד גיל 4 יהיה מחויב עד אוגוסט 2021 בהתקנה של מערכת למניעת שכחת ילדים באוטו. 

ההכרזה הזו היא צעד משמעותי בתהליך של כולנו למנוע שכחת ילדים, אך עד שכל אחד ואחת במדינה יתקינו את המערכות המדוברות, יצאנו לבדוק איך מונעים שכחת ילדים באוטו.

תקנות למניעת שכחת ילדים באוטו?

במדינת ישראל קבועים בחוק שני תקנים העוסקים בנושא שכחת ילדים ברכבים. ישנה הפרדה בין התקן שבו נדרשים לעמוד נהגי הסעות שעובדים עם ילדים, לבין התקן המחייב רכבים פרטיים. כך למשל רכבי הסעות מחויבים בלחצן מיוחד שמותקן באחורי האוטובוס, בסיום ההסעה הנהג נדרש לבצע סריקה שלא נשכחו ילדים ובסיומה הוא לוחץ על הכפתור. התקן הפרטי מדבר על מערכת התרעה על השארת ילדים ברכב ועל פיו יידרש שבכל רכב פרטי המסיע ילדים קטנים, תותקן מערכת המזהה נוכחות של ילד במושב ותופעל ברגע שתזהה כי הנהג מתרחק מהרכב.

אחת מאותן מערכות המוצעות היום בשוק הישראלי, היא הכרית החכמה BABI. מדובר בפתרון טכנולוגי חדשני שמתחבר למושב הבטיחות של הילד ועל ידי קרני בלוטות' לא מזיקות מעדכן את הנהג במידה והוא יוצא מהרכב ושוכח את הילד. היתרונות של הכרית החכמה על פני המתחרים נעוצים בכך שאפשר להעביר אותה מרכב לרכב בקלות וללא צורך בתכנות מחדש, אך גם בעובדה שאפשר להגדיר אנשי קשר נוספים שיקבלו התראה כאשר הילד נשכח ברכב. אנחנו ב – Topo Care מזמינים אתכם ואתכן לקרוא על ה-BABI, המערכת למניעת שכחת ילדים ברכב שעושה מהפכה בעולם ולצד עוד פתרונות למניעת שכחת ילדים באוטו מסייעים במשימה שלנו להעלים את התופעה הזו מהעולם.

איך זה עובד?

עלות שפויה!

מחיר שפוי וללא שום עלות נוספת או נסתרת

קלות השימוש

קל מאוד להתקנה ושימוש וניתן להעברה מיידית מרכב לרכב

הצלחה מוכחת!

מעל 500,000 איטלקים לא טועים! נבחר על ידי חברות הילדים מהמובילות בעולם

יש לכם שאלות? צרו איתנו קשר!

 

מניעת תופעת שכחת ילדים ברכב

 

4 טיפים למניעת שכחת ילדים באוטו

  • הסתכלו לפני שאתם נועלים – כדאי לפתח הרגל של פתיחת הדלת האחורית בתום כל נסיעה, כך תוכלו לוודא תמיד שאף אחד לא נשאר במושב האחורי.
  • השאירו חפץ חיוני במושב האחורי – אחד הטריקים המומלצים ביותר למניעת שכחת ילדים באוטו הוא להשאיר את המפתחות לבית במושב האחורי. כך תהיו מוכרחים להסתכל שם לפני שתצאו מהרכב.
  • שימו בובה באוטו – דאגו שתמיד תהיה לכם בובה ברכב ובכל פעם שהילד נמצא ברכב תעבירו את הבובה למושב הקדמי. זה יביא לכם תזכורת ויזואלית לעובדה שיש ילד במושב האחורי.
  • דברו עם הגננת או המורה – רשת ביטחון של אדם חיצוני שיצור קשר במקרה שהילד לא מגיע ליעדו היא אמצעי חשוב שאנחנו מקווים לא להשתמש בו.

כלים שיעזרו לנו למנוע שכחת ילדים 

למזלנו הטכנולוגיה ממשיכה להתקדם ולהתפתח, כך אנחנו מקבלים מגוון של פתרונות טכנולוגים המיועדים בדיוק לבעיה זו של שכחת ילדים באוטו. יש היום בהרבה מכשירים ניידים את האפשרות להוסיף תזכורת לאפליקציית ה – GPS, אבל לצערנו ההתראות האלו הופכות בהרבה מקרים לחלק מהרעש הכללי של חיינו. בין כל ההודעות שקופצות לנו על המסך, קשה לפעמים לזהות את ההתראה החשובה על הילד ולכן מומלץ שלא להסתמך רק על פתרון זה. 

סכחלק מהמאמצים של TopoCare למנוע את תופעת שכחת הילדים באוטו, אנחנו מציעים לכם את הכרית החכמה BABI, הכרית החכמה והנמכרת בעולם. כמו שאמרנו קודם לכן, הייחוד של הכרית הוא בכך שהיא שולחת התראה לפלאפון של הנהג בנוסף לאנשי קשר שהגדרנו מראש ובכך היא מעניקה עוד שכבת אבטחה חיונית לשלום ילדינו. לאלו החוששים כי האפליקציה הייעודית וההתראות לא יהיו מספקות, אפשר לרכוש את הסט הייחודי שלנו שכולל גם מחזיק מפתחות משוכלל שמתממשק עם הכרית ומבטיח שברגע שמפתחות הרכב יתרחקו מהילד שנשאר במושב תקבלו התראה מצילת חיים.לפרטים נוספים על המוצרים והשירותים שלנו, אתם מוזמנים ומוזמנות ליצור איתנו קשר בכל שאלה.