מכשיר נגד שכחת ילדים ברכב ו-3 דברים שאפשר לעשות כדי למנוע את התופעה

באישור משרד התחבורה

בשנת 2014 נערך מחקר בארצות הברית בקרב למעלה מאלף הורים לילדים בני 3. רבע מכלל הנשאלים במחקר הודו כי במהלך חיי הילד, הם שכחו אותו לפחות פעם אחת ברכב. אל תחשבו שמדובר על אוכלוסייה ספציפית, או אנשים לא אחראים מספיק. תופעת שכחת ילדים ברכב היא תופעה שיכולה להתרחש לכל אחד ואחת מאיתנו בשל הסחות דעת משתנות, או גורמים אחרים שלא בשליטתנו. בכתבה הבאה אנחנו רוצים להציע כמה פתרונות פשוטים שכל אחד יכול כדי למנוע שכחת ילדים ברכב. 

כשחינוך לא עוזר פונים למכשירים נגד שכחת ילדים ברכב

מגיל קטן מחנכים אותנו ומלמדים אותנו שעישון מזיק לנו, שאסור לשתות ולנהוג, לשמור על כושר ועוד המון דברים שאמורים לשפר את חיינו מבחינה בריאותית. אבל ככל שבודקים יותר מגלים שרובנו מודעים להוראות האלו אך לא שומרים עליהם כל הזמן. לצערנו גם חינוך והתראות מפני הסכנות שבשכחת ילדים ברכב עלולים שלא להספיק. 

הטכנולוגיה והמכשירים נגד שכחת ילדים במכונית קיימים כבר שנים, אך היענות ההורים לא נראית בהמוניה. במחקר שנערך בארץ בשנת 2017 נבדקה הנכונות של הורים לילדים להשתמש במכשיר נגד שכחת ילדים באוטו ואף על פי שרוב מוחלט של המשתתפים הביע נכונות כזו, רק 15% מתוכם התקינו מכשיר נגד שכחת ילדים ברכב או השתמשו באפליקציה שתזכיר לי שיש ילד במושב האחורי. הסיבות העיקריות שאנשים נוטים שלא להשתמש במכשירים נגד שכחת ילדים ברכב מסתכמות בנוחות השימוש. הרבה מהנשאלים אמרו בפשטות שברגע שהטכנולוגיה והמכשירים יהיו נוחים מספיק לתפעול ולא ידרשו מהם "ללמוד" מערכת הפעלה הם יהיו הראשונים בתור.

ב – Topo Care לקחנו את המסקנות האלו לתשומת ליבנו ואנחנו מציגים בגאווה את ה – BABI שלנו. כרית חכמה מיוחדת שמתלבשת על מושב הבטיחות של התינוק וניתנת להעברה בקלות מרכב לרכב. הכרית מתממשקת לאפליקציה ייעודית ומסוגלת גם לשלוח הודעות טקסט לאנשי קשר מוגדרים מראש. כל התכונות האלו לא דורשות מהמשתמש לעשות דבר, מלבד להתקין את האפליקציה על המכשיר הנייד.

איך זה עובד?

עלות שפויה!

מחיר שפוי וללא שום עלות נוספת או נסתרת

קלות השימוש

קל מאוד להתקנה ושימוש וניתן להעברה מיידית מרכב לרכב

הצלחה מוכחת!

מעל 500,000 איטלקים לא טועים! נבחר על ידי חברות הילדים מהמובילות בעולם

יש לכם שאלות? צרו איתנו קשר!

 

3 דברים שאפשר לעשות בנוסף למכשיר נגד שכחת ילדים באוטו

קודם כל חשוב וכדאי להבין מהי מערכת למניעת שכחת תינוקות ברכב כיוון שמדובר על מוצר שיכול להציל חיים. אבל אנחנו גם מאמינים שבעזרת הידיעה שכל אחד יכול לשכוח את הילד באוטו ובעזרת פיתוח הרגלים מסוימים, אפשר להכחיד את התופעה הזו מהעולם ובתקווה שלא נזדקק להשתמש בפועל במכשירים דיגיטליים. 

  • להיות מודעים לאוטומט
    בהמון מקרים המוח שלנו עובד על אוטומט. אנחנו מבצעים את רוטינת הבוקר שלנו בלי שנחשוב על הפעולות שאנחנו עושים והמוח עובד על מה שנקרא "זיכרון שריר". כשאנחנו נוהגים האזור המוטורי במוחנו לוקח פיקוד ומאפשר לנו לחשוב על דברים אחרים בזמן שאנחנו נוהגים. הבעיה במצב ה"טייס האוטומטי" שהמוח שלנו נכנס אליו מתחילה כאשר משהו משבש את הרוטינה שלנו. במצבים כאלו המוח שלנו מתבלבל ואז יכול להיגרם מצב של שכחת ילד באוטו. כדי לצמצם את האפשרות הזו אנחנו צריכים להיות מודעים לכך שאנחנו פועלים על אוטומט, במיוחד ברגעים שמשהו משבש את סדר היום שלנו.
  • השתדלו לא לעשות כמה דברים במקביל
    מולטיטסקינג, במיוחד כשהילד במושב האחורי, יכול להיות דבר מסוכן מאוד. לא משנה כמה אנחנו מרוכזים ויודעים שילדינו נמצא במושב האחורי, אף אחד לא יכול להיות 100% מרוכז במשהו ולחשוב במקביל על מיליון דברים נוספים. אז כשאתם מסיעים את הילד ברכב, אל תחשבו על מטלות נוספות שיש לכם.
  • היזהרו מטכנולוגיה
    אנחנו לא מדברים על להיזהר ממכשירים נגד שכחת ילדים ברכב. למרות שגם מהם צריך להיזהר, בעיקר שלא להסתמך רק עליהם. הכוונה שלנו היא שככל שהפלאפונים והרכבים שלנו הופכים לחכמים יותר, כך הם מסוגלים לדבר איתנו ולבצע פעולות בעבורנו. כל הדברים האלו גורמים להסחת דעת ולכן חשוב מאוד שלא להשתמש בטלפון בזמן הנהיגה, גם לא לשוחח בדיבורית.

מובן שכחלק מהמאמץ להילחם בתופעת שכחת הילדים ברכב חשוב לא רק להיות מודעים ולבצע את הדברים שכתבנו עליהם. חשוב גם להצטייד במכשיר נגד שכחת ילדים ברכב כמו הכרית החכמה שיוסיף עוד רשת ביטחון חשובה בעבורנו. לפרטים ושאלות אנחנו זמינים בעבורכם.

 

3 דברים לעשות נגד שכחת ילדים ברכב