מהי מערכת למניעת שכחת תינוק ברכב ואיזו מערכת כדאי לקנות?

באישור משרד התחבורה

אפילו ההורים המסורים והאוהבים ביותר יכולים לעשות טעות פטאלית כמו לשכוח תינוק ברכב. במדינת ישראל התרחשו למעלה מ – 800 מקרים של ילדים שנשכחו ברכבים בעשור האחרון. אומנם אחוז נמוך יחסית מהמקרים מסתיים במוות, אבל אם נהיה כנים לחלקנו זה כבר קרה, ויצאנו מהרכב בלי התינוק ולמרה המזל שמנו לב לזה במהרה. אם נהיה כנים עם עצמנו ונבין שגם לנו זה עלול לקרות כך תוכלו למנוע מקרים כאלו לקרות בשנית. 

למה צריך מערכת למניעת שכחת תינוק באוטו?

בחודש אוגוסט 2021 החוק במדינת ישראל עומד להשתנות ותכול חובה על כל אוטו שמסיע ילדים עד גיל 4 להצטייד במערכת למניעת שכחת תינוק באוטו. לא מדובר רק על רכבי הסעות, אלא גם על רכבים פרטיים וכל רכב באשר הוא. החוק אמנם ייאכף רק מתחילת 2022, אבל החשיבות בהצטיידות במערכת שכזו היא גבוהה גם בלי שהחוק יגיד לנו לעשות כך. כולנו מודעים לחום היוקד השורר במדינתנו, ואנחנו אפילו לא נרצה לדמיין את ילדינו כלואים ברכב סגור כשהטמפרטורה חוצה את קו ה-70 מעלות צלזיוס. 

אומנם תינוקות בוכים ועושים רעש, אבל בכל זאת מספרם של התינוקות שנשכחו ברכב מדי שנה ברחבי העולם גובה משל הילדים הגדולים יותר. אם בודקים את המספרים האלו לעומק מגלים שחלקם הארי של אותם פעוטות הם ילדים יחידים, הסיבה לכך היא שההורה עדיין לא מורגל זמן רב בעובדה שיש לו תינוק ולכן הסיכוי שהמוח שלנו יעבוד על אוטומט וימשיך בשגרה רגילה גבוה יותר. 

כדי למנוע מצבים כאלו ובמיוחד אם יש לכם ילד חדש בבית – חשוב להצטייד במערכת למניעת שכחת ילדים במכונית 

אחת המערכות הפופולריות בעולם היא ה – BABI. כרית חכמה שיודעת לזהות שהנהג מתרחק מהרכב, אך השאיר את התינוק עדיין ישוב בכיסאו. באותו רגע של הזיהוי המערכת שולחת התראות מרובות, גם לאפליקציה הייעודית וגם למחזיק מפתחות המגיע כחלק מסט BABI Y. במקרי קיצון שבהם, מכל סיבה שלא תהיה, הנהג מפספס את ההתראה או לא חוזר לרכב, המערכת יודעת לשלוח הודעות טקסט לאנשי קשר שמוגדרים מראש.

איך זה עובד?

עלות שפויה!

מחיר שפוי וללא שום עלות נוספת או נסתרת

קלות השימוש

קל מאוד להתקנה ושימוש וניתן להעברה מיידית מרכב לרכב

הצלחה מוכחת!

מעל 500,000 איטלקים לא טועים! נבחר על ידי חברות הילדים מהמובילות בעולם

יש לכם שאלות? צרו איתנו קשר!

 

 

מערכות למניעת שכחת ילד באוטו

איך עובדות מערכות למניעת שכחת תינוקות ברכב?

יש מגוון של פתרונות למניעת שכחת ילדים ברכב, כל מערכת למניעת שכחת תינוקות ברכב עובדת בצורה אחרת ומבוססת על טכנולוגיה שונה. בואו ניקח למשל את הכרית החכמה BABI שעובדת על בסיס טכנולוגיית הבלוטות' וחיישני משקל. חיישני המשקל נמצאים בבסיס הכרית החכמה והם אלו שתפקידם הוא לזהות שאכן יש תינוק שיושב על המושב. הבלוטות' מחובר לאפליקציה של הנהג, או למחזיק המפתחות המיוחד שמגיע עם הכרית, ברגע שהמכשיר הנייד שלכם מתרחק מהכרית וילדכם עדיין נותר לשבת עליה ההתראות יתחילו לעבוד.

יש טכנולוגיות נוספות שנעשה בהן שימוש במערכות למניעת שכחת תינוקות ברכב. חלקם פתרונות פיזיים מאוד כמו תפס מיוחד שמחבר בין חגורת הילד לחגורת ההורה ונועד להזכיר להורה שיש ילד במושב האחורי, או אבזם שמתלבש על חגורת התינוק. אך היתרון של טכנולוגיית הבלוטות' נעוץ באמינות ובבטיחות השימוש בה. מדובר על טכנולוגיה שלא משתמשת בקרינה מסוכנת וכזו שאין סיכוי שתאכזב אותנו או תפסיק לעבוד כמו Wi-Fi.באתר של Topo – Care תמצאו וידאו שיסביר איך עובדת הכרית החכמה BABI בצורה פשוטה וברורה. אם יש שאלות נוספות כל שצריך לעשות זה ליצור איתנו קשר ולשאול. אנחנו נשמח לענות ולהשיב על כל שאלה ותהייה שיש לכם בנושא מערכות למניעת שכחת תינוקות ברכב.