פתרונות לשכחת ילדים ברכב

באישור משרד התחבורה

אחת לכמה זמן זה קורה ואנחנו רואים ידיעה בחדשות על ילד שנשכח ברכב. במקרי הקיצון האירוע מסתיים בטרגדיה, אך לרווחת כולנו במרבית הפעמים אירועים כאלו מסתיימים בשלום. התופעה של שכחת ילדים ברכב שכיחה בכל העולם ואצלנו בארץ נרשמו בעשור האחרון למעלה מ-880 מקרים שבהם ילדים נשכחו ברכב.

הפתרון המוביל בעולם לשכחת ילדים במכונית – BABI

תופעת שכחת ילדים ברכב היא תופעה שהולכת וגוברת ככל שהטכנולוגיה משתפרת ומציעה לנו עוד כלים שיסיחו את דעתנו. אומנם כולנו משוכנעים שלנו זה לא יקרה, אך כדי להבטיח זאת אנחנו צריכים קודם כול להיות מודעים לתופעה הזו ולהפנים שאולי יבוא יום ויקרה המצב שדעתנו תהיה מוסחת מעט. המוח האנושי יכול לאכזב אותנו לפעמים, בעיקר כשאנחנו עמוסים, לחוצים או עייפים. רק כאשר נרשה לעצמנו להאמין שאירוע טרגי שכזה יכול לקרות גם לנו, כמו שהוא יכול לקרות לכל אחד אחר, רק אז נוכל להיות ערניים יותר לשלום ילדינו.

כחלק מפיתוח ההרגלים שיעזרו לנו למנוע את שכחת הילדים באוטו ישנה הכרית החכמה – BABI. מכשיר למניעת לשכחת ילדים ברכב שכבר נמצא בשימוש רווח בעולם והציל הורים רבים מלחוות את הרגע המצמית של שכחת ילד ברכב. מומלץ מאוד להצטייד במערכת כמו BABI כדי להבטיח את שלום ילדינו, אך חשוב שלא נסתמך באופן בלעדי על פתרונות לשכחת ילדים במכונית. אם נסמוך רק על עזרים חיצוניים, נוריד את המגננות שלנו ובכך נחזור למצב הראשוני שבו לא האמנו שזה יכול לקרות לנו. הדרך הטובה והמומלצת ביותר למנוע את שכחת הילד באוטו היא להטמיע בנו הרגלים שיוכוונו למטרה זו ולהמשיך להשתמש בהם לצד פתרונות טכנולוגים לשכחת ילדים ברכב. אחת הדרכים שהתגלו כיעיליות ביותר במחקרים שנעשו בנושא מציעה להשאיר חפץ חשוב, כמו המפתחות של הבית, במושב האחורי. מיקום האובייקט במושב האחורי יגביר את הסיכוי שתבדקו את מושב האחורי לפני שתצאו מהרכב וכך תפחיתו את הסיכוי לשכחת הילד. 

איך זה עובד?

עלות שפויה!

מחיר שפוי וללא שום עלות נוספת או נסתרת

קלות השימוש

קל מאוד להתקנה ושימוש וניתן להעברה מיידית מרכב לרכב

הצלחה מוכחת!

מעל 500,000 איטלקים לא טועים! נבחר על ידי חברות הילדים מהמובילות בעולם

יש לכם שאלות? צרו איתנו קשר!

 

יש עוד דרכים ושיטות רבות לפתח הרגלים כמו בדיקה סיסטמטית של המושב האחורי. 

הכנו מאמר שמציע כמה טיפים שימושיים שכל אחד ואחת יכול להשתמש בהם והוא ממתין ממש כאן.

פתרונות לשכחת ילדים במכונית

  • אפליקציות ייעודיות למניעת שכחת ילדים באוטו היו מהפתרונות הראשונים שנכנסו לשימוש כיוון ששנים רבות כבר יש לכולנו פלאפונים והם בדרך כלל נמצאים עלינו תמיד. האפליקציות מתחלקות לשני סוגים – אפליקציות למניעת שכחת ילדים באוטו שמתריעות את ההורה/נהג ואפליקציות המתריעות את הגננת. הסיבה בגינה יש אפליקציות לגננות היא כדי להוסיף עוד רובד בטיחותי של אדם חיצוני שאמור לקבל את הילד ויכול להתריע אם הילד לא הגיע בזמן.

  • לחצנים הם עוד פתרון לשכחת ילדים ברכב, אך הם מצויים בעיקר ברכבי הסעות ומלווים בנוהל סריקה שכל נהג מחויב לקיים בסיום הסעה. אם הנהג לא לוחץ על הכפתור אז התראות ישלחו לגורמים הרלוונטיים.

  • אחד מהחידושים המתקדמים ביותר בתחום הפתרונות לשכחת ילדים במכונית הם החיישנים. יש סוגים רבים של חיישנים, חלקם מזהה את משקל הילד במושב וחלקם מזהים האם נפתחה הדלת האחורית. חלק מהחיישנים מתממשקים עם מחזיק המפתחות או אפליקציות ייעודיות. כמו למשל ה BABI שלנו.

  • פתרונות פיזיים – קיימים גם פתרונות גשמיים למניעת שכחת ילדים באוטו, כמו למשל התפס שמחבר בין חגורת הילד לחגורת ההורה ונועד להזכיר על הילד שיושב במושב האחורי.

יש לכם שאלות בנושא של פתרונות לשכחת ילדים ברכב? צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לענות על שאלות ולהציע פתרונות מתקדמים ואמינים שיעזרו לכל אחד ואחת להישאר רגועים וערוכים לכל צרה שלא תבוא.